A NEW WEEK

Det er vel ikke bare jeg som føler at den nye uken starter i dag? I går var liksom bare en liten bonus-søndag, og i dag er jeg bare forvirret over hvilken dag det egentlig er. Men det er jo ikke så feil å føle at det er mandag på en tirsdag, for da ligger liksom uken et lite hakk foran meg og plutselig er det helg igjen. Det var iallefall mandagsrutinene som ble fulgt, jeg dro på trening og så dro jeg på butikken og handlet mat. Tenkte det kunne være interessant å vise dere hva jeg kjøpte i dag. Jeg har allerede det meste av grønnsaker og meieriprodukter igjen fra forrige uke, så det var ikke så mye jeg trengte i dag. Jeg har begynt å bruke fryst spinat i smoothien min, og det er jo bare helt genialt. Sliter alltid med å bruke opp en hel pose med fersk spinat siden det er så mye oppi og det blir så fort dårlig, så da er det mye bedre med fryst. Det var tilbud på vegetarmat også, så da fikk jeg fylt opp fryseren. 

Am I the only one who feel like the new week starts today? Yesterday was sort of just a little bonus-Sunday, and today I’m just confused about what day it is. But I guess it’s not too bad feeling like it’s Monday on a Tuesday, because then the week is sort of a little step ahead of me and suddenly it’s the weekend again. I followed my Monday routines today, I went to the gym and then to the store to buy some food. I thought it could be interesting to show you what I got today. I already have most of the vegetables and dairy products left from last week, so I didn’t need that much today. I’ve started using freezed spinach in my smoothie, and I think that’s genius. I always struggle using up a whole bag of fresh spinach since it’s so much and it turns bad so fast, so freezed is much better. There was an offer on all vegetarian food as well, so I stocked up my freezer. 

Have a great Tuesday!

15 kommentarer

Siste innlegg