HELLO MAY

Hei mai! Mai er alltid en veldig fin måned, og det tror jeg denne også blir. Det er fortsatt fint vær her, og forhåpentligvis blir det mye av det denne måneden. I dag må jeg prøve å komme meg ut, jeg har tatt allergitablett så jeg håper det hjelper litt iallefall. Jeg endte opp med å ligge med migrene i går kveld, men den er heldigvis borte og forhåpentligvis kommer den ikke tilbake på en stund. Jeg har jo piller mot det men det må jeg ta på begynnelsen av migrenen, og det tok litt tid før jeg skjønte det var migrene denne gangen siden det var på en annen plass i hodet enn jeg har hatt før. Det hjalp med en god natts søvn iallefall. Håper det er fint vær hos dere også og at dere får en fin start på måneden ♥

​Hello May! May is always such a nice month, and I think this one will be too. It’s still sunny here, and hopefully we’ll have a lot of that this month. Today I have to try to get outside, I’ve taken an allergy pill so hopefully it will help a little bit. I ended up having migraines last night, but luckily it’s gone now and hopefully it won’t be back for a while. I have pills for it but I have to take it in the beginning of my migraine, and yesterday it took some time before I realized it was a migraine since it was in a different place in my head than it’s been before. At least it helped with a good nights sleep. I hope it’s sunny today with you guys too and that you have a great start to the month ♥

20 kommentarer
    1. Her ser man at jeg ble satt til andre arbeidsoppgaver fordi jeg ikke ville komme til møte de hadde satt opp da det var et meget kort varsel og jeg her ville vurdere om jeg skulle ha med advokat. Så bestemmer arbeidsgiver at vi skal ha eget møte med min advokat, noe jeg aldri hadde tenkt på. Når arbeidsgiver vil styre bruken av advokat sier jeg opp advokaten. Så bestemmer arbeidsgiver at jeg da ikke vil møte uten advokat – som om jeg ikke følger opp dette – men jeg hadde da aldri tenkt å ha noe eget møte med advokat, men å bruke advokat til alle de spontane møtene arbeidsgiver satte opp. Og da sier arbeidsgiver at jeg må levere nøkkelkortene. Og så får jeg permisjon uten lovhjemmel. Dette er jo helt absurd. En arbeidsgiver kan da ikke sette en til andre arbeidsoppgaver og bruke sin styringsrett fordi en ikke vil gå til et møte uten advokat – en har jo rett til å ha med noen til alle møter med arbeidsgiver. Og så lager de altså så et styr om at jeg ikke vil ha eget møte med advokat og at jeg ved flere anledninger har sagt at jeg ikke vil komme uten advokat – ja og da til de vanlige spontane møtene. Hvorfor var det så vanskelig å sette opp litt lenger frist så advokaten hadde mer mulighet til å komme på de vanlige møtene? Hvorfor var det så viktig at jeg kom uten noen ved min side på de spontane møtene? Og dette syntes flere advokater var greit. At jeg skrev om de på facebook overgikk at de som en statlig arbeidsgiver gav faen i lover og regler.

    2. Åå det så deilig ut nå.. Migrene er alltid grusomt 🙁 Krysser fingrene for at det er stopp på snøen, og at mai kan bli like fin som alltid. Ha en fin dag videre!

    3. Så bra at migrenen er borte ! Håper den ikkje kjem tilbake! Vi har hatt to herlige dagar på hytta på Grøndalen. Herlig!

    4. Stakkars! Migrene vet jeg litt om siden pappa også har slitt i årevis med det, håper du ikke får det på en god stund nå da:) Kjempeflotte bilder <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg