MESH TOP


Top, skirt and purse Cubus / Boots Nly Shoes

Dette hadde jeg på meg i går kveld! Vi dro innom frisørsalongen jeg går til fordi det hadde vært et arrangement der i forbindelse med Earth Month, så mange av vennene våre var der. Til tross for at jeg ikke var ute og drakk alkohol våknet jeg likevel med hodepine i dag og den har vært av og på hele dagen. I tillegg kjenner jeg skikkelig på pollen allergien! Det er bare noen få år tidligere jeg har vært plaget med det, og dette er tydeligvis et år jeg skal ha det… Så jeg tar det bare med ro i dag, og så håper jeg at jeg føler meg litt bedre i morgen. Håper dere har hatt en fin dag ♥

What I was wearing last night! We dropped by the hair salon I go to because there was an event there in conjunction to Earth Month, so many of our friends were there. Even though I didn’t go out and drank alcohol I still woke up with a headache today, and it has been off and on the entire day. Additionally I’m really feeling the pollen this year! I’ve only been feeling it a couple times before, and this is apparently a year where it’s going to bug me… So I’m just taking it easy today, and hopefully I’ll feel better tomorrow. Hope you’ve had a great day ♥

27 kommentarer

Siste innlegg