NEW FAVORITE PURSE


From Zara

Jeg kjøpte denne vesken i Spania og den er virkelig min nye favoritt! Jeg er veldig glad i vesker og får aldri nok (selvom det burde være nok egentlig…), så om jeg finner en fin en til en fin pris klarer jeg bare ikke dy meg. Jeg elsker fargen på denne og at det er semsket “skinn” på toppen, og vanlig “skinn” under. Gir den en spesiell look, og størrelsen er perfekt når man bare skal en liten tur ut! 

Været er forresten kjempefint i dag! Endelig en dag med stabilt vær, og noe som ser ut som vår. Jeg har ordnet litt forskjellige ting, og planlagt kommende innlegg. Jeg skal jobbe både i morgen og på lørdag, og da må det nesten litt planlegging til for at det skal komme innlegg selv om jeg jobber. Ha en fin torsdag ♥

I bought this purse in Spain and it’s my new favourite! I love purses and can never get enough (even though it definitely should be enough…), so if I find a nice one with a nice price, I just can’t help myself. I love the color on this one and that it’s suede “leather” on the top, and regular “leather” at the bottom. It gives it a special look, and the size is perfect when you’re just going out for a bit! 

The weather is so nice today! Finally a day with stable weather, and something that looks like spring. I’ve been taking care of some stuff, and planning upcoming blog posts. I’m working tomorrow and on Saturday, so it needs some planning in advance so that I have blog posts coming up even though I’m at work. Have a good Thursday ♥

15 kommentarer

Siste innlegg