TREAT YO’ SELF

Nå har det endelig kommet vegetarburgere på McDonald’s! Jeg er jo ikke vegetarianer, men elsker kjøttfrie alternativer, og spiser det ofte til middag. Spesielt vegetarburgere har jeg fått skikkelig sansen for, og jeg syns det er så rart at ikke alle fastfood-kjedene har det enda. Det begynner vel å nærme seg nå da, og jeg er så glad for at jeg stadig ser at flere og flere dagligvarebutikker får mer og mer vegetar- og veganmat! Burgeren på McDonald’s var iallefall kjempegod, og jeg kommer nok oftere til å gå for denne enn kjøttburgere fremover om jeg tar turen innom der. Den var litt spicy, akkurat på grensa for meg som egentlig ikke liker spicy mat, men jeg tror det kommer en til vegetarburger snart? Så den er sikkert ikke med spicy saus som denne. Tommel opp fra meg uansett iallefall! 

McDonald’s finally has veggie burgers! I’m not at vegetarian, but I love meat-free alternatives, and I often have that for dinner. I’ve gotten especially fond of veggie burgers, and I think it’s so strange that not every fast food chain have it yet. I think it’s getting close now though, and I’m so glad to see that more and more grocery stores are getting more vegetarian and vegan food! Well, the burger at McDonald’s was really good, and I will probably go more for this one than meat burgers from now on if I’m stopping by McDonald’s. It was a little spicy, just about enough spicy in my case (I don’t like spicy food that much), but I think it’s coming another veggie burger there soon? So I guess that will probably be without the spicy sauce that this one had. Anyways, it’s a thumbs up from me! 

♦ Have any of you guys tried it yet?

16 kommentarer

Siste innlegg