SPRING FAVORITES

Adlinks


Pink and grey sweater here / sweater with roses here / green dress here / offshoulder top here


Pink blazer here / ripped skinny jeans here / beige pants here / patterned dress here

Hei dere! Jeg tilbringer kvelden under dyna siden jeg blir litt slapp og syns synd på meg selv etter jeg har tatt vaksine, så jeg har brukt den siste timen på å se gjennom massevis av fine klær på NA-KD og finne frem noen plagg jeg liker til våren. Det er jo ikke nødvendigvis veldig varmt her på våren så jeg tok med ett par gensere i kollasjen. Til våren syns jeg det er så fint å finne frem klær med farger, og lyse jeans/bukser. Det er så mye fint i butikkene for tiden, så jeg sliter virkelig med å holde meg unna. Men med så mye reising det har blitt den siste tiden må jeg prøve å spare litt penger, så jeg må nesten bare prøve å holde meg til vindusshopping. Nå skal det sies at jeg nettopp har funnet frem vår/sommerklærne fra i fjor som har vært pakket ned hele vinteren, og det føles nesten ut som jeg har nye klær fordi det er så mye jeg hadde glemt jeg hadde! 

Hey guys! I’m spending my night under the duvet since I get a little tired and feel sorry for myself after taking a vaccine, so I’ve spent the last hour looking at so many nice clothes on NA-KD and finding some items I like for spring. It isn’t necessarily that hot here in the spring, so I included a couple sweaters in the collage. I think it’s so nice with colorful clothes and light colored jeans/pants for spring. There are so many nice clothes in the stores these days, so I’m really struggling to stay away. But it’s been so much travelling lately so I have to try saving some money, so I just have to try sticking to window shopping for now. However I just packed up my spring/summer clothes from last year, and it almost feels like I have new clothes because there are so much stuff I forgot I had! 

4 kommentarer
    1. Gjett om jeg bare fikk lyst til å klikke hjem masse av disse plaggene da! Er så mye fint i klesbutikker i år syntes jeg 😀 elsker farger på vårparten/sommer. Såå friskt! Huffda. Vaksinesprøyter blir man ofte slapp av, håper det går over snarest! Du får bare slappe av godt i kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg