WOOL IN APRIL


Coat Bik Bok / Tee Levis / Jeans Cubus / Sneakers Nike Air Max / Hat Cubus

Altså, se på dette her! Jeg skulle ta bilder i går kveld, og selvfølgelig begynte det å snø. Man skal jo ikke måtte bekymre seg for sånt i slutten av april? Det skulle altså ikke være lett å ta disse bildene da det snødde skikkelig mye, så kameraet ville heller fokusere på snøen enn meg. Det endte jo med noen brukbare bilder iallefall, men jeg hadde håpt på at jeg kunne legge vekk ullkåpene for sesongen. Jeg får heller ta vare på de en liten stund til, sånn er det vel bare å bo i Norge. 

Look at this! I was planning to take photos last night, and of course it started snowing. You shouldn’t have to worry about that in April, right? So it wasn’t really that easy taking these photos since it was snowing so much, so the camera wanted to focus on the snow rather than me. I ended up having some photos that were OK at least, but I had hoped that I could put away my wool coats for the season. I guess I should keep them a while longer, that’s just how it is living in Norway. 
 

18 kommentarer

Siste innlegg