LET’S WORK OUT

God mandag! I dag var motivasjonen noe annet altså, og jeg kom meg faktisk opp veldig tidlig! Så deilig! Jeg sto opp og tøyde i ca. en halvtime i dag tidlig, spiste frokost og dro på trening. Treningsøkten ble veldig kort, men intensiv, så jeg føler meg helt ødelagt nå. Jeg har laget meg en grønn supersmoothie som jeg sikkert kommer til å legge ut en oppdatert oppskrift i løpet av uken, den er så god! Så fort jeg har postet dette innlegget må jeg komme meg i dusjen, sånn at jeg snart kommer meg ut av døra for å ordne det jeg må ordne, som å handle mat til uken. Jeg hadde noen bilder igjen fra treningen i Marbella, så da passet det bra å poste de her! Håper dere får en fin mandag og at dere ikke har snø sånn som her… 

Happy Monday! My motivation was something else today, and I actually got up really early! So nice! I got up and stretched for half an hour this morning, ate breakfast and went to the gym. The workout was really short, but intensive, so I feel destroyed now. I’ve made myself a green super smoothie which I will probably post an updated recipe of some time this week, it’s so good! As soon as I’ve posted this I have to get in the shower, so that I’ll soon get out the door to take care of some stuff, like going food shopping for the week. I had some photos left from one of the workouts in Marbella, so I thought it would be fitting to post them here. Hope you all have a good Monday and that you don’t have snow like here…

16 kommentarer

Siste innlegg