IN NEED OF A NEW WEEK

Jeg ser virkelig frem til en ny uke nå, det føles liksom alltid som en ny start, og det syns jeg er så fint. Det gir meg ny motivasjon. Jeg kom hjem fra Marbella for 1,5 uke siden med et tonn av motivasjon og var så klar for hverdagen hjemme, men så kom hverdagen og bare slo meg skikkelig i ansiktet. Jeg har SÅ lyst å gjøre det bra med bloggingen, treningen, kostholdet, ja, alt. Men så kom morgenene og jeg kom meg rett og slett ikke opp av senga. Hver dag. Etter å ha reist i to uker og tatt massevis av kule bilder, og så kommer jeg hjem til den grå, regnete (det er nok ikke et ord engang men dere skjønner) hverdagen i lille Ålesund. Det ble rett og slett en liten nedtur (men ikke å komme hjem til de fine folkene i livet mitt!). Men nå har jeg skjønt at jeg kan ikke la noe så idiotisk som vær stoppe meg, for da kunne jeg ikke blogget i det hele tatt. Så i morgen skal jeg opp tidlig, og sette i gang den kommende uken som skal bli så bra! Jeg er så klar! 
 

I’m really looking forward to a new week now, it sort of always feels like a new start, and I think it’s so nice. It gives me new motivation. I came home from Marbella about 1,5 week ago with a ton of motivation and I was so ready for my life at home, but then it just hit me in the face real hard. I REALLY want to do well with the blog, working out, eating healthy, everything. But then the mornings came and I just couldn’t get out of bed. Every day. After travelling for two weeks and taken a bunch of cool photos, I came home to the gray, rainy life in this little city called Ålesund. It was just a bummer really (but not coming home to all the great people in my life!). But now I’ve understood that I can’t let something as stupid as the weather stop me, because then I couldn’t have been blogging at all. So tomorrow I’m getting up early, and start the upcoming week that’s going to be so good! I’m so ready! 

10 kommentarer

Siste innlegg