BREKKIE

– WHAT I WISH I WAS EATING RIGHT NOW – 

God fredag! Planen var egentlig å komme med noen freshe bilder til dere nå, men været her samarbeider ikke, som vanlig. Det er faktisk virkelig ikke lett å være blogger i denne byen, da det for det meste er nedbør her. Lite kult. Istedenfor viser jeg dere ett par matbilder fra Marbella, av hva jeg gjerne skulle spist akkurat nå. Proteinkulene vi hadde mellom yoga og sirkeltrening hver dag var SÅ gode. Tror jeg skal lage noen neste uke igjen, av de jeg postet oppskrift av sist, de er jo helt nydelige. Nå må jeg gjøre meg klar til jobb om en time. Jeg skal ta med kameraet, så kanskje jeg får noen bilder derfra! 

Happy Friday! The plan was to post some fresh photos for you now, but the weather here is not collaborating, as usual. It’s really not easy to be a blogger in this city, since it mostly rains here. So not cool. So instead I’ll show you a couple food pictures from Marbella, of what I would like to eat right now. The protein balls we had inbetween yoga and circuit training every day were SO good. I think I’ll make some next week again, the ones I posted the recipe for a few weeks ago, they are delicious. Now I have to get ready for work in an hour. I’m gonna bring my camera, so maybe I’ll get some photos from there! 

17 kommentarer

Siste innlegg