PARIS SNAPSHOTS FROM MY PHONE

Processed with VSCO with a6 preset

Jeg syns det er fint når andre bloggere viser bilder fra telefonen, og i disse dager er jo kvaliteten upåklagelig, iallefall i dagslys. Så jeg ville vise dere en blanding mobilbilder fra Paris! Litt fra hver dag. 

Jeg var på jobb i dag, så det er stort sett hva dagen min har gått til. Det har vært tilbudsdag, så det var travelt, men det er gøy med sånne dager og tiden går jo veldig fort. Sånne dager fører til at jeg blir veldig sliten, så jeg har bare slappet av resten av dagen. Jeg har derfor ikke så mye på hjertet i dag, så jeg tenker at jeg avslutter heller her. Håper dere har hatt en fin dag ♥
 

I think it’s nice when other bloggers show photos from their phone, and in these days the quality is impeccable, at least in daylight. So I wanted to show you guys a mix of pictures from Paris! A little bit from every day there. 

I’ve been working today, so that’s basically all I’ve been doing. We had this huge sale today, so it was really busy, but it’s so fun with those days and time goes by so fast. These days lead to me being very tired, so I’ve just been relaxing the rest of the day. Therefore I don’t have so much to say today, so I think it’s best that I just wrap it up here. Hope you’ve all had a good day ♥

14 kommentarer

Siste innlegg