ORANGE LIPS


Wearing Kylie Lipkit in “Dirty Peach” on the lips

Nå som det begynner å bli vår finner jeg automatisk frem sommerfargene til leppene. På høsten og vinteren elsker jeg mørke farger, og jeg syns det er litt trist å gi slipp på de for noen måneder, men det er så fint å ta frem sommerfargene også. Spesielt den ovenfor, som heter Dirty Peach, men ser litt mer oransj ut i enkelte lys. Jeg er jo vant til mer rosatoner på leppene, men må si jeg digger denne altså!
Denne dagen har vært en av de dagene der jeg egentlig bare ville ligge i senga hele dagene, humøret har rett og slett ikke vært helt på topp, av en eller annen grunn. Sånne dager har jo man av og til. Kanskje like greit at jeg skulle jobbe i dag da, så kunne jeg ikke bare skjule meg inne hele dagen. Jeg har jo fine kolleger, og det er jo mye å gjøre på jobb, så da glemmer jeg liksom litt av at jeg har en dårlig dag. Tror forsåvidt man har litt godt av å ha en dårlig dag innimellom (så lenge det ikke er for ofte), så setter man mer pris på de gode dagene, som heldigvis er hva jeg for det meste har ♥ 

Now that Spring is upon us, I automatically choose summer colors for my lips. I love darker colors in the fall and winter time, and I think it’s a little sad to let go of them for a few months, but it’s SO nice to find the summer colors as well. Especially the one above, which is called Dirty Peach but it looks more orange in some lighting. I’m more used to pinky tones on my lips, but I have to say I really like this one!
This day has been one of those days where I just wanted to lay in bed all day, my mood simply hasn’t been so great, for some reason. I guess you just have those days sometimes. Maybe it was good that I was working today, so I couldn’t hide inside all day. I have so nice co-workers, and there’s a lot to do at work, so then I kind of forget that I’m having a bad day. I do think though that it’s good for you to have a bad day once in a while (as long as it’s not too often), so you appreciate the good days more, which is luckily what I most often have ♥

Hope everyone’s had a great day. See you tomorrow ♥

16 kommentarer

Siste innlegg