LOUVRE

– LAST DAY IN PARIS –


Leather jacket Zara / Shirt Cubus / Sneakers Adidas

Noen antrekksbilder fra den siste dagen i Paris. Vi måtte selvfølgelig innom og se Louvre muséet, noe så fint! Vi hadde jo tenkt oss inn også, men vi var der tydeligvis den ene dagen de holder stengt, på en tirsdag av alle dager. Så det får vente til neste gang! Vel, nå er det vel på tide å starte dagen, jeg sliter virkelig med å komme inn i hverdagsrutinene, og jeg hadde jo liksom gledet meg sånn til rutiner igjen. Jeg har en liten unnskyldning i dag da, jeg våknet og følte meg skikkelig tung i hodet. Det er litt bedre nå, men fortsatt ikke helt bra, men nå er det virkelig på tide å stå opp uansett. Håper alle har en fin dag! Vi snakkes igjen når jeg er ferdig på jobb i kveld ♥

Some outfit pictures from the last day in Paris. Of course we had to go see the Louvre museum, so pretty! We were planning to go inside as well, but we were there the only day it was closed, on a Tuesday… So it will have to wait until next time! Well, now it’s time to start the day, I’m really struggling to get back to everyday routines, and I was looking so forward to getting back into them. I do have a small excuse today though, I woke up and my head felt SO heavy. It’s a little bit better now, still not good, but it’s time to get up now anyways. Hope you all have a lovely day! We’ll talk later to night when I’m done working ♥

13 kommentarer

Siste innlegg