LITTLE PARIS PURCHASES

Denne morgenen viste seg å være litt tregere enn planlagt, jeg endte opp med å sove hele TRE(!!) timer lenger enn alarmen min! Det å komme tilbake til hverdagsrutiner var visst litt vanskeligere enn jeg hadde sett for meg, hehe. Så jeg ligger litt bak skjema denne dagen, men det får bare være. Jeg ville vise dere noen små innkjøp fra Paris, jeg fant disse søte gryteklutene i en liten, sjarmerende butikk i Montmartre, og resten er fra Disneyland. Verdens søteste lille skål, og ikke minst øredobbene! SÅ søte ♥ Nå må jeg få i meg en smoothie og komme meg på trening, det er på tide, siden jeg egentlig foretrekker morgentrening. 

​This morning turned out to be a little slower than I had planned, I ended up sleeping THREE(!!) hours longer than my alarm! Going back to everyday routines was a little bit more difficult than I had pictured, hehe. So I’m a little behind schedule today, but oh well. I wanted to show you some small purchases from Paris, I found these cute oven mitts in a small, charming shop in Montmartre, and the rest are from Disneyland. The cutes little bowl, and the earrings! SO cute ♥ Now I have to make a smoothie and then get to the gym, it’s about time since I actually prefer morning workouts. 

Have a great Monday Tuesday ♥

12 kommentarer

Siste innlegg