SASSY



Sweatshirt Topshop / Jeans Bershka / Purse Zara

Wow, hvor ble denne dagen av? Jeg har gjort så lite, men det har gått så fort. Jeg har begynt på en ny serie på HBO som heter Big Little Lies, så jeg har sett noen episoder av den i dag. Jeg får litt panikk når jeg ikke har noen serier å se på, fordi jeg må ha på noe i bakgrunnen når jeg sitter foran pc-skjermen for eksempel. TV-serien virker helt grei hittil iallefall! Nå gleder jeg meg veldig til hverdagsrutiner igjen i morgen, og spesielt til å fylle opp kjøleskapet med sunne matvarer igjen. 

Wow, where did this day go? I’ve done so little, but time has gone so fast. I’ve started on a new show on HBO called Big Little Lies, so I’ve seen som episodes of that today. I get a little panic when I don’t have any shows to watch, because I need something in the background when I’m in front of the computer for example. The TV-shows seems OK so far at least! Now I can’t wait to get back to everyday routines again tomorrow, and especially to fill up the fridge with healthy food again.
 

9 kommentarer

Siste innlegg