CHILL SUNDAY


Sweater Bershka / Jog pants Nike / Sneakers Adidas

Jeg elsker søndager! Vet det er så mange som hater det, men jeg syns det er helt fantastisk med en dag der man kan late seg hele dagen uten at det gjør noe. Jeg tror vi trenger det alle sammen. Jeg må bruke denne dagen til å rydde og komme i orden her hjemme, det blir alltid KAOS her når jeg har vært ute og reist, så nå må jeg faktisk ordne det. Jeg kan gå noen dager med rot hjemme, men jeg klarer bare ikke å slappe av da. Har det så mye bedre når det er rent og ryddig, så nå skal jeg sette i gang med å fikse det. Ha en fin søndag alle ♥

I love Sundays! I know there are so many people who hate this day, but I think it’s amazing with a day where you can just chill all day without feeling bad. I think we all need this day. I have to spend this day cleaning and organizing at home, it’s always CHAOS here when I have been travelling, so now I just have to fix this. I can go a few days with a messy home, but I just can’t relax. I feel so much better and not stressed when it’s clean and tidy, so now I’m gonna start taking care of it. Hope everyone has an amazing Sunday ♥

11 kommentarer

Siste innlegg