STRIPES

Hjem kjære hjem ♥ Så deilig å våkne opp i egen seng i dag, det er virkelig ingenting som slår det. Kom tilogmed hjem til finevær (dog ganske mye kaldere enn i Spania), så det skal jeg nyte så lenge det varer! Jeg har ikke helt tenkt over at det er påske, så jeg hadde helt glemt at butikkene og alt er stengt. Det er litt deilig da, så blir det noen dager til med avslapping. Jeg skal snart hjem til mamma og hente påskeegget mitt, og så drar vi på trening. Må jo opprettholde en relativ god rutine, og så er det jo ikke så mye annet å gjøre nå uansett. God påske!

Home sweet home ♥ So nice to wake up in my own bed today, there is nothing that can beat that feeling. I even came home to sunny weather (much colder than in Spain though), so I’m gonna enjoy it while it lasts! I haven’t really thought about it being easter, so I had totally forgot that the stores and everything are closed. It’s kind of nice though, because it will be a few more days of relaxing. I’m going home to my mom soon to pick up my easter egg, and then we will hit the gym. Feel like I have to keep up with a good routine, and there is not much else to do now anyways. Happy easter!


Dress Bershka / Shoes Nly Shoes
 

14 kommentarer

Siste innlegg