HIKE

– HIKING IN THE SPANISH MOUNTAINS – 

Hei fra Gardermoen! Nå er jeg nok hjemme, men siden jeg hadde så god tid på Gardermoen forhåndsskrev jeg innlegget der. Det er litt rart å være på vei hjem, men også godt. Får sommerfugler i magen av tanken på at jeg snart er hjemme, og det er så fint. Det skal ikke være sånn at man gruer seg til å komme hjem, og selv om det var veldig vemodig å dra fra Marbella, så er det alltid så fint å komme hjem også. 

Jeg har fortsatt masse bilder å dele fra Marbella og Paris, så det kommer innimellom. Bildene ovenfor er fra mandagens hike, det var så fint! Noe helt annet enn norsk natur iallefall, og ikke minst MYE varmere. Vi dro i 15-16 tiden, så det ble litt vel varmt, men en bra tur uansett! Pga varmen ble onsdagens hike flyttet til morgenen, men da var jeg ikke helt i form, så jeg droppet den. Det endte med at jeg, Janni og Lucy ble sittende foran hver våre pc-skjermer og blogge. Fint selskap da ♥

Hello from Gardermoen (Oslo Airport)! I’m probably home now, but since I had so much time at Gardermoen, I wrote this post in advance there. It feels weird being on my way home, but good too. The thought of being home soon gives me butterflies in my stomach, and it’s so nice. It’s not good to be dreading going home, and even though it’s sad to leave Marbella, it’s always nice to come home too. 

I still have a lot of photos to share from Marbella and Paris, so I will post these every now and then. The photos from above are from Monday’s hike, it was so pretty there! Something completely different than Norwegian nature, and SO much warmer, of course. We went there around 3-4pm, so it was a bit too hot, but a good hike anyways! Because of the heat, Wednesday’s hike was moved to the morning, but I wasn’t feeling so good then, so I skipped it. It ended up with me, Janni and Lucy sitting in front of our computers with our blogs. Nice company at least ♥

8 kommentarer

Siste innlegg