PINK SWIMSUIT

God morgen! Jeg er for øyeblikket på flyet fra Spania, på vei hjem til kulden. Så kjipt å dra fra sommerværet, jeg er ikke klar for vinter. Men må man så må man! Alltid kjekt å komme hjem til kjæreste, familie og venner uansett, så det blir fint. Og så er jo det påske, så jeg lengter etter påskeegget mitt ♥ Jeg har jo hatt en mye sunnere påske hittil, så nå er dette virkelig velfortjent altså! 

Good morning! I’m currently on the flight from Spain, on my way home to the cold. It sucks to leave this summer weather, I’m so not ready for winter. But I have to so! It’s always nice to come home to the boyfriend, family and friends anyways, so it will be nice. And it’s easter as well, so I’m longing for my easter egg filled with candy ♥ I’ve had a much healthier easter so far, so I’ve really earned this!


Swimsuit Forever 21 

16 kommentarer

Siste innlegg