BRICKS

– THE PERFECT SUMMER DRESS –


Dress ASOS

Vi er herved ferdig med den siste treningsøkten på denne bootcampen, og denne siste kvelden er vi borte med Janni og bare koser oss her med take out. Kan ikke tro at jeg drar i morgen tidlig, det føles så rart! Den siste økten var kjempetøff, vi gjorde sirkeltrening litt senere på dagen enn vi har pleid, så solen sto enda høyere og i tillegg har dette vært den varmeste dagen her. Det ble litt for mye for meg den siste runden, så jeg måtte gi meg etter noen få øvelser fordi jeg var redd for å besvime. Kjempekjedelig fordi jeg syns sirkeltrening er SÅ gøy, men det er mer kjedelig å svime av, så da ble det sånn. 

We are officially done with the last workout on the bootcamp, and this last night we are over at Janni’s house and just enjoying it here with take out. Can’t believe I’m leaving tomorrow morning, it feels so weird! The last workout was SO tough, we did circle training a little later in the day than we have before, so the sun was even higher and besides this has been the warmest day here. It got too much for me the last round of circuits, so I had to give up after a few exercises because I was afraid to pass out. So boring because I think circle training is SO much fun, but it’s more boring to pass out, so it had to turn out that way. 

 

11 kommentarer

Siste innlegg