UKEN SOM GIKK – UKE 14

This is a post written in advance, so this will only be in Norwegian. 

Ukens opptur: Hele uken har vel vært en eneste stor opptur! Den startet i Paris, og avsluttes i Marbella ♥ To steder jeg aldri har besøkt før, på én uke! Skal jeg velge en ting som kanskje skilte seg litt ut må det vel være Disneyland på mandag, det var jo HELT magisk! 

Ukens nedtur: Med mye reising kommer også mye venting og tidligere morgener, så det må nesten være eneste nedturen med uka. På fredag måtte jeg jo stå opp 04.00 for å rekke flyet mitt, så da var jeg greit utslitt på slutten av dagen. 

Ukens sang: Har ikke hørt så mye på musikk denne uken siden jeg har vært så opptatt, men Everyday med Ariana Grande har jeg hørt mange steder, og den er jo kjempekul! Jeg skal på konserten hennes i Oslo om én måned, og jeg gleder meg kjempemye. Jeg var på konserten hennes i New York for ett par år siden og det var helt rått, så jeg har høye forventninger denne gangen også. 

Ukens serie: Jeg lastet ned 13 Reasons Why på Netflix sånn at jeg kunne se det på flyturene denne uken, og serien er virkelig utrolig bra. Jeg har ikke rukket å se den ferdig enda, men det er en serie som er veldig bra laget og veldig sterk. For å forklare kort handler det om en jente som har tatt livet av seg, og hun har etterlatt seg kassetter hvor hun snakker om tingene som ledet til hennes selvmord. Jeg er jo egentlig ikke så glad i sånne typer serier og filmer fordi det blir veldig mørkt for min del og humøret mitt blir så lett påvirket, men denne er veldig bra laget, og jeg føler ikke at humøret blir veldig påvirket selv om jeg selvfølgelig syns det er mye trist der. 

Ukens høydepunkt: Siden jeg nevnte reisingen på ukens opptur, så må jeg si at det var et lite høydepunkt å komme hjem for ett døgn og se kjæresten og familien igjen litt før jeg dro igjen♥

Ukens innlegg: Hvorfor jeg spiser mindre kjøtt.

Ukens craving: Croissanter! Spiste det hver dag i Paris, det er jo så godt! 

Ukens treningsøkt: Det må vel bli alt på denne bootcampen! Vi snakker yoga, sirkeltrening, core, tøying… Blir nok med trening på denne turen for å si det sånn, men det er jo derfor vi er her!

8 kommentarer

Siste innlegg