BY THE LEMON TREE

Hei fra en veldig sliten jente ♥ Denne bootcampen er TØFF altså! I går og i dag har jeg hittil hatt seks treningsøkter, fire i går og to i dag, og så blir det to senere også. Kroppen min var mildt sagt død etter gårsdagen, og ikke minst da jeg sto opp i dag tidlig. Det var ganske stille rundt middagsbordet i går fordi alle var så utslitt, og jeg måtte bare legge meg klokken 10 fordi jeg var så trøtt. Våknet 07.30 i dag av meg selv, kjempedeilig! Nedenfor er gårsdagens antrekk, det er så mange fine locations for bilder her! Jeg kommer forresten til å starte å skrive på engelsk også nå, sånn at resten av gruppen min her kan forstå hva jeg skriver. Det kommer sikkert til å være noen feil her og der, men det får bare være, hehe. 

Hello from a very tired girl ♥ This bootcamp is TOUGH! Yesterday and today I have had six workouts, four yesterday and two today, and then there will be two more later as well. My body was so DEAD after yesterday, and especially when I woke up this morning. It was pretty quiet around the table at dinner last night because everyone was exhausted, and I had to go to bed at 10pm because I was so tired. I woke up at 07.30 this morning, so nice! Below you can see yesterdays outfit, there are so many nice locations for photos here! 


Dress Bik Bok / Shoes Forever21


Nå er det stretching om én time, det kommer til å gjøre SÅ godt for kroppen. Det er forresten flaut så stiv jeg er i kroppen, yoga er sinnsykt hardt fordi jeg er så stiv. Tror fleksibiliteten kommer til å bli bedre denne uken, jeg håper iallefall det. 

Now it is stretching in an hour, that will be so nice for the body. It’s embarrassing how stiff my body is, yoga is so tough for me because I’m so stiff. My flexibility will probably be better this week, at least I hope so. 
 

12 kommentarer

Siste innlegg