LASHES

Jeg nevnte i går at jeg fikk satt på vipper, så jeg må jo vise dere også! Jeg hadde i en periode for 1,5 år siden og det var så deilig å slippe å tenke på mascara, men så ville jeg at vippene mine skulle få pause en stund og det har ikke blitt siden. Nå når jeg skal til Marbella på bootcamp tenkte jeg at det hadde vært deilig med vippeextensions igjen, så kan jeg føle meg fresh hele tiden, selv om jeg trener! Vippene jeg har nå er faktisk bare bittelitt lenger enn mine egne, men de vises jo veldig godt siden de er mørkere og er mer bøyd. Herlig er det!

Nå har jeg kommet meg til Oslo, og neste gang vi snakkes er jeg i Marbella! Jeg reiser alene om noen skulle lure, men har kommet i kontakt med en annen jente som skal, så vi møtes på flyplassen i Malaga i morgen. Greit å ha noen jeg har snakket litt med på forhånd iallefall, det hjelper litt! 

15 kommentarer

Siste innlegg