TRAVEL ESSENTIALS

Jeg har sittet hele morgenen og redigert bilder fra Paris, og det tar virkelig tid med så mange bilder altså! Hittil har jeg til fem innlegg, men har iallefall til tre innlegg til, så det blir jo endel. Men jeg skal prøve å spre det utover sånn at det ikke BARE blir Paris. 

Jeg reiser jo til Oslo igjen i kveld siden flyet til Spania går tiidlig i morgen, så jeg bytter på å pakke, ta bilder og blogge. Siden det er endel reising for tiden tenkte jeg å vise dere hva jeg liker å ha med meg når jeg reiser, selv om det ikke er noe revolusjonerende greier. 


Luften på fly er ikke den beste, og da er det så deilig med noe oppfriskende, som Evian Facial Water. Ett par sprayer av denne i ansiktet så føler jeg meg litt mer våken. Siden jeg skal fly så tidlig i morgen blir det nok ikke mange timene på øyet i natt, så da tar jeg med en øyemaske som jeg kan ta på flyet for å hjelpe litt på posene under øynene. Jeg bruker gjerne mye telefonen på fly for å spille, høre musikk eller surfe om det er internett på flyet, så jeg sørger alltid for å ha med meg powerbanken i veska, så slipper jeg å gå tom for strøm. Denne brukte jeg hver dag i Paris også siden telefonen ble brukt mye til bilder og kart, som tar mye strøm. 


Jeg liker å være forberedt på ting som kan skje, så smertestillende og gnagsårplaster har jeg alltid liggende i vesken. iPaden er selvfølgelig også med på tur, og jeg elsker at man kan laste ned serier og filmer offline på Netflix sånn at jeg kan se på flyet! Det hjelper veldig på kjipe, lange flyturer. 

Dette er noen av tingene jeg har med meg på tur, det er jo selvfølgelig endel mer også. Lipsyl for eksempel er jeg avhengig av å alltid ha med, og gjerne noe snacks om jeg skulle bli litt småsulten på flyturen. 

♦ Hva har dere med når dere reiser?

10 kommentarer

Siste innlegg