PARIS LUNCHIN’

Home sweet home! Landet i Ålesund i dag tidlig, og dro da rett på en vippetime. Tenkte det kunne være greit med vippeextensions i Spania, så føler jeg meg litt ekstra fresh uten å tenke på noe sminke, hehe. Jeg drar jo i morgen kveld igjen! En natt hjemme, jaja. Det blir ganske hektisk nå for jeg må pakke ut, vaske litt klær, pakke ned igjen, og skrive noen flere blogginnlegg sånn at jeg har backup til denne turen også. Nå har jeg SÅ mye å vise dere fra Paris, så det blir nok en blanding av sånne innlegg og Spania-innlegg, når jeg er der. Håper det er greit for dere, jeg har jo så mange bilder jeg vil vise! 

Til lunsj i går fant vi en typisk amerikansk diner, så da måtte vi bare dit. For en kul location! Det ble burger på meg, som det har blitt endel av på denne turen når jeg tenker meg om, men denne var definitivt den beste. Hadde det ikke vært for den store lunsjen, hadde det nok blitt en milkshake i tillegg, men det hadde jeg rett og slett ikke plass til. 

En fin avslutning på turen! Gleder meg til å vise dere mer av hva vi gjorde der, vi hadde en kjempefin tur og byen er helt fantastisk ♥

7 kommentarer

Siste innlegg