8 FUN FACTS OM MEG

Det ble tatt godt i mot sist gang jeg skrev et innlegg om noen fun facts om meg, så denne gangen har jeg samlet opp enda flere punkt! Jeg syns det er vanskelig å komme på noe når jeg først skal sette meg ned og skrive et sånt innlegg, så denne gangen har jeg skrevet ned ting etter hvert som jeg har kommet på det!

♠ Jeg har alltid vært relativt kaldblodig, men nå har jeg blitt mer varmblodig. Jeg liker å si jeg ble avklimatisert etter at jeg flyttet inn med kjæresten, for han er ekstremt varmblodig, haha. Så det var ganske kaldt for meg når jeg først flytta inn, men nå har jo kroppen min vendt seg til det. Problemet nå er at jeg syns det er ALTFOR varmt hjemme med familien når jeg er der, og ofte når jeg er på besøk med andre også. 

♠ Jeg HATER skrekkfilmer, og ser det virkelig aldri. Jeg finner rett og slett ingen fornøyelse i å bli skremt, så da ser jeg ikke poenget i å se det. Tror mye av det kommer av da jeg så Lille Frøken Norge da jeg var yngre, på KINO. Altså kan vi snakke om at det liksom var en barnefilm?? Hva i alle dager? Det er det verste jeg har sett. Jeg blir også veldig lett påvirket og får veldig lett mareritt, som jeg kommer mer inn på senere i innlegget.

♠ Jeg er skikkelig emosjonell om morgenen! Det er nok fordi jeg er trøtt da, men jeg merker hvis jeg ser på en serie om morgenen er det nesten ingenting som skal til før jeg kan begynne å gråte, haha. Her om dagen så jeg en episode av Friends da jeg våknet, og det var den episoden der Rachel og Ross fikk barn. Dere kan tro jeg satt og hulket… 

♠ Jeg hater å ha mareritt og blir veldig påvirket av det også. Når jeg våkner av mareritt midt på natten ender det opp med at jeg er så redd for å sovne igjen (selv om jeg vet at jeg ikke kommer tilbake til det jeg drømte) at jeg må ligge med telefonen en stund først. Roe meg ned litt rett og slett. Jeg kan faktisk bli påvirket av hva som helst omtrent til mareritt, f.eks. om jeg har sett mye på en serie dagen før. Jeg har hatt mareritt “inspirert” av serier som Flash og The Royals. Haha, uff. Det er litt lettere å våkne opp av mareritt når jeg har kjæresten ved siden av meg da, det roer meg liksom litt.

♠ Det skjer veldig ofte at jeg skjuler innlegg på Facebook. For eksempel om det kommer opp en ekkel video av krypdyr, noe hudgreier osv. skjuler jeg det med en gang! Hvorfor skal jeg ha noe sånt i feeden min?

♠ Jeg er redd for å ta treningstilskudd og sånne ting, av den enkle grunn at jeg har blitt dårlig av det før. Det var ett par ganger jeg tok Pre-Workout og ble skikkelig kvalm i ettertid, så jeg tar ingenting verken før eller etter trening. Jeg drikker også veldig lite koffein, fordi jeg føler kroppen min blir helt rar av det. Jeg liker jo ikke kaffe, og de gangene jeg har vært desperat etter koffein har jeg drukket Red Bull (som forresten ikke smaker noe godt), men da føles kroppen min SÅ rar ut etterpå. Det er nok bare fordi jeg ikke er vant til det da. 

♠ Jeg er ikke så glad i katter. Ja, det finnes søte katter og sånt, men jeg syns rett og slett ikke noe om de som dyr. For det første er jeg allergisk, så jeg har ikke hatt muligheten til å få noe særlig forhold til en katt før, og for det andre så er de så SYKT uforutsigbare! Du vet aldri hva de tenker, i det ene øyeblikket elsker de deg, og i det andre hater de deg. Nei, jeg er nok et hundemenneske altså ♥

♠ Jeg har aldri prøvd verken røyk eller snus, og kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg ser rett og slett ikke poenget, og syns bare det er ekkelt. Jeg hater virkelig røyking, og blir litt irritert hvis noen som står meg nær gjør det, rett og slett fordi jeg ikke ser noe poeng i det, da det bare er ekkelt og idiotisk. Jeg er veldig glad for at jeg aldri har vært i et miljø der det er “kult” å røyke.

 

13 kommentarer

Siste innlegg