MINE MÅL FOR UKEN

Da var en ny uke i gang, og jeg har nok av gjøremål denne uken. Jeg drar jo fredagskveld, og det er mye jeg vil få gjort før den tid. Det kan ofte være lett å utsette ting, så derfor bestemte jeg meg for å lage meg noen mål for denne uken, og skrive de her, for da føler jeg at jeg må fullføre. 

– MINE MÅL –

  • Rydde i klesskapet mitt! Dette skulle jeg egentlig gjøre da jeg kom hjem fra London, men jeg har enda ikke fått gjort det… Men denne uken skal det gjøres! Jeg skal gå gjennom ALT, undertøy, treningstøy, klær. Jeg må jo pakke til Paris uansett, så hvorfor ikke rydde i samme slengen?
  • Drikke nok vann! Dette har jeg vært altfor dårlig på i det siste, og jeg merker veldig godt at jeg trenger mer vann. Så nå er det skjerpings, og vannglasset skal aldri stå tomt! 
  • Opprettholde treningen! Forrige uke var kjempebra, og det skal fortsette nå frem til reisingen. Jeg har allerede startet uken med en rå økt, og er veldig motivert for enda flere denne uken.
  • Forhåndsskrive massevis av blogginnlegg! Siden det blir mye reising fra helgen av vil jeg ha klare endel innlegg til posting av og til, siden det naturligvis ikke blir veldig mye tid til blogging når jeg er på tur. 
  • Ha antrekkshoot med Sara. Nå er det ett par uker siden sist, da det har vært så dårlig vær, så denne uken skal vi få tatt noen bilder igjen.

Jeg får vel bare sette i gang med en gang! Ha en fortsatt fin mandag ♥

♦ Har dere noen mål for uken?

14 kommentarer

Siste innlegg