UKEN SOM GIKK – UKE 12

Ukens opptur: Jeg har fått DAB-radio i bilen! Jeg fikk den i bursdagsgave med familien, og i går ble den montert. Så nå har jeg endelig god musikk i bilen igjen, og ikke minst et veldig stort utvalg av radiokanaler. Digg! Jeg er ikke noe fan av lokalradioen her, og jeg syns det er travelt å koble til telefonen hver gang jeg skal kjøre en plass, så nå blir det mye lettere! 

Ukens nedtur: Denne uken har vært veldig travel, og det har resultert i at rydding har blitt veldig nedprioritert her. Jeg hater å ha det rotete, og blir stresset av å ha rot rundt meg, men denne uken har jeg hatt så mye å gjøre at jeg har heller slappet av når jeg har tid, enn å rydde. Men i det jeg har publisert dette innlegget skal jeg få ordnet opp i det, sånn at jeg går inn i den nye uken med ryddige omgivelser. 

Ukens sang: Her har jeg lite å komme med altså… Jeg har ingen nye sanger jeg har hørt mye på, men har hørt mye på litt eldre sanger og mye på treningslista mi. Der har jeg forresten likt ekstra å høre på Power av Little Mix, så det må vel bli den da kanskje?

Ukens serie: Jeg har funnet tilbake til The Royals, som jeg fulgte med på i New York da den først startet. Det ble jo en lang pause etter første sesongen var over, og da glemte jeg rett og slett av den, men denne uka så jeg at den var på Viaplay med to sesonger til, så nå er jeg hekta igjen!

Ukens høydepunkt: Etter en travel og fullpakket uke med mye jobb og andre ting, var det veldig hyggelig med tapaskveld sammen med en god vennegjeng. Mye digg mat, og så spilte vi Politisk Ukorrekt, som er ett av de beste spillene noen gang, virkelig. Så drøyt, men så SYKT gøy!! 

Ukens innlegg: Voksne kan være de verste.

Ukens craving: Pastasalaten jeg la ut oppskrift på tidligere i dag, SÅ digg! Etter jeg har ryddet skal jeg ta meg en stor skål til kveldsmat, hehe ♥

Ukens treningsøkt: Til tross for en travel uke, må jeg bare si at jeg har vært RÅ på treningsfronten altså! Hele syv økter ble det faktisk, jeg har bare vært så motivert. Beste økten må nok være mandagen, da endte jeg faktisk opp med hele to økter. Jeg var tidlig oppe på trening og hadde en killer beinøkt, og på kvelden ville jeg ha en økt til, så da endte jeg opp med 50 min på mølla og litt magetrening etterpå. Jeg var ganske ferdig på slutten av den dagen ja! Nå skal det sies at jeg er litt ekstra motivert for tiden siden jeg skal på treningsferie om under to uker, og da vil jeg gjerne være i relativt OK form iallefall. 

♦ Hvordan var deres uke? 

12 kommentarer

Siste innlegg