FAVORITES FOR MY LIPS

For noen uker siden da jeg viste dere hvilke sminkeprodukter jeg bruker, unnlot jeg å vise dere hva jeg bruker på leppene, av denne enkle grunnen: 


Jeg har SÅ mange ulike leppeprodukter jeg bruker! Jeg har hatt en stor obsession over leppestifter det siste året, så samlingen begynner å bli ganske stor nå. Samlingen er egentlig større enn den på bildet, men jeg bruker egentlig ikke resten, så de burde jeg kanskje vurdere å kvitte meg med nå? Jeg trenger plassen! 


Favoritten min er liquid lipsticks, da jeg foretrekker matte lepper. Kylie Cosmetics er den store favoritten, disse sitter hele dagen, men ellers syns jeg NYX sine er gode (men holder ikke fullt så lenge) og Colourpop sine er egentlig omtrent like bra som Kylie Cosmetics, bare mye billigere. 


Maybelline sine Vivid Matte Liquid lipsticks er også helt ok, disse er egentlig mest sånne jeg har kjøpt i nød, haha. Den røde kjøpte jeg før jeg skulle på julebord i fjor fordi de jeg hadde bestilt fra Colourpop ikke hadde kommet frem enda. 


Jeg er veldig glad i mørke lepper, spesielt til høsten og sommeren. – Maybelline – Sephora – Max Factor – MAC –


Mine absolutte favoritter: Kylie Cosmetics Dirty Peach, Ginger, Kristen, Leo, Sephora Nº22, og MAC Velvet Teddy. Den fra Sephora kjøpte jeg da jeg bodde i New York, og den er virkelig helt fantastisk! Jeg har brukt den SÅ mye, og den er enda ikke tom, men i frykt for å gå tom og ikke få tak i mer, kjøpte jeg en til i Barcelona i fjor for å være på den sikre siden. Jeg har den på meg på bildet under.

Om dere lurer på farger på noen av leppestiftene er det bare å spørre, så skal jeg selvfølgelig svare ♥

♦ Hvilke leppeprodukter liker dere? 

9 kommentarer

Siste innlegg