MUST HAVES FOR THE FACE

Jeg har det siste året blitt veldig opptatt av å ta vare på huden min, både ved å rense den morgen og kveld, og ved å ta ansiktsmasker minst én gang i uken. Da jeg var i Barcelona i fjor måtte jeg selvfølgelig innom Sephora, og der hamstret jeg ansiktsmasker. Jeg syns de fra Sephora sitt eget merke er helt supre, så jeg pleier å kjøpe litt av alt derfra.

Jeg fant også noen nose strips fra et merke som heter Skinmiso, som er en tre-stegs behandling for hudormer og uren hud på nesen. Jeg hadde planer om å dra innom Sephora i London, så dere kan tenke dere skuffelsen var stor da jeg fant ut at det ikke er Sephora i London?? Uakseptabelt for min del (så stor by som London er), men heldigvis skal jeg til utlandet om under to uker igjen, og der er det Sephora! Nå kom jeg på at jeg ikke har fortalt dere om den turen enda engang, så det må jeg gjøre i løpet av uken. Gleder meg veldig!! Men til poenget, da får jeg hamstret iallefall hamstret ansiktsmasker igjen ♥

♦ Har dere noen gode ansiktsmasker å anbefale?

9 kommentarer

Siste innlegg