UKEN SOM GIKK – UKE 10

Først må jeg bare takke for alle tilbakemeldinger på forrige innlegg, nå er jeg litt klokere på hvordan jeg skal sette opp innleggene mine. Setter stor pris på at så mange tok seg tid til å skrive hva de synes. ♥

Ukens opptur: Da jeg kom over denne videoen på fredag, den ga meg alt av motivasjon og inspirasjon tilbake. Den fikk meg til å tenke på ting jeg vil gjøre og utrette, og jeg har begynt å legge litt planer for det også. 

Ukens nedtur: Motivasjonen min. Jeg har ikke hatt mye til motivasjon denne uka, og det har gått utover søvn og trening. Søvn i den forstand at jeg har sovet altfor lenge, og slumret alarmen litt for mange ganger. Jeg vet ikke hvorfor motivasjonen har vært lav, men den kan jo ikke være like bra hele tiden vel? 

Ukens sang: Thumbs av Sabrina Carpenter. SÅ kul! 

Ukens serie: This is Us, selvfølgelig ♥ For en nydelig serie. Les mer om den i innlegget jeg skrev her

Ukens høydepunkt: Burgerlørdag med familien og kjæresten min i går. Hjemmelagde burgere etter en dag på jobb var helt greit! 

Ukens innlegg: Jeg er feminist ♥

Ukens craving: Har jeg cravet noe denne uken egentlig? Tror faktisk ikke det. Har spist litt for mye godteri da, en viss person (*kremt* meg) tok nemlig litt av på Tax-Free. Skulle trodd jeg ikke fikk tilgang til sånt på flere år, men det er jo bare tre uker til neste utenlandstur… 

Ukens treningsøkt: Tre økter ble det denne uken, som sagt har motivasjonen vært helt bånn, og jeg har bare ikke kommet meg på trening. Skikkelig kjipt har det vært, og jeg har angret hver gang jeg har droppet å trene. To av tre treningsøkter var veldig gode da, så det er jeg fornøyd med. Nå mener jeg ikke det er dårlig å trene tre ganger på en uke altså, for det er det ikke, jeg vet bare at jeg er såpass glad i trening at jeg helst vil ha 5-6 økter i uken. Det er jo ikke akkurat sånn at jeg er så opptatt at jeg ikke har tid til det. Men neste uke! 

Nå er jeg SÅ klar for en ny uke! Let’s bring it!

♦ Hadde dere en fin uke?

11 kommentarer

Siste innlegg