TO SPØRSMÅL TIL DERE

Jeg vil jo gjerne at bloggen min skal være best mulig, men jeg trenger litt hjelp av dere, og høre hva dere mener. Jeg så på Anna Edwin sin blogg for en stund tilbake at hun spurte leserne om de foretrakk at teksten kom før eller etter bildene i innlegg, og det er faktisk noe jeg har tenkt på selv en stund. Selv skriver jeg som oftest automatisk teksten under bildene, fordi jeg føler at folk gjerne ser på bildene først, og da gir det mer mening at teksten kommer under bildene. Men det er jo bare noe jeg tror, det kan jo hende at folk tenker noe helt annet. 

Jeg har også tenkt mye på hvor mange innlegg jeg vil legge ut hver dag. Jeg vil iallefall prøve på to innlegg om dagen, ett som kommer på formiddagen/midt på dagen, og ett på kvelden. Det har fungert veldig fint hittil, men optimalt kunne jeg tenkt å ha tre innlegg kanskje? Men jeg vil jo ikke at det skal bli for mye heller. Samtidig trenger jeg vel egentlig ikke å måtte forplikte meg til et visst antall innlegg om dagen, men kanskje ha 2-3 dager i uken der jeg legger ut tre innlegg? Jeg syns dette er vanskelig, haha, men det er jo derfor jeg spør dere! 

Så, til spørsmålene:

Foretrekker dere teksten over eller under bildene i innlegg? 

♦ Hvor mange innlegg om dagen foretrekker dere?

15 kommentarer
    1. selv liker jeg at det er tekst før bildene , men hvis man skal skrive noe om det bildet foretrekker jeg at det står under bildet :p
      selv syntes jeg det er nok med 2 innlegg om dagen 🙂 selv om jeg sliter med det selv, haha. syntes det er vanskelig nok å skrive 1 innlegg om dagen :p men kunne ønske jeg fikk til mer!

    2. Jeg foretrekker tekst før bildene, visualisere før jeg der det. Om det gir mening? Haha, men kan være greit med tekst både før og etter bildet, slik du har det nå det foretrekker jeg også 🙂

    3. Vanskelig spørsmål egentlig, for har tenkt på det samme selv. Pleier som regel å teksten først, deretter bilde, også en liten tekst under bildet igjen. Men har variert noen ganger med bildet først. Spørs litt hva innlegget inneholder på en måte. Og det med antall innlegg kommer jo også litt ann på hva man har å blogge om 🙂 Hehe, så litt vanskelige spørsmål å svare rett på igrunn. For kan være så forskjellig fra dag til dag og innlegg til innlegg. Håper uansett du finner ut av det 😀 Gjør det du selv føler er mest riktig, du!

    4. Jeg er helt enig med Hege Kristin! Som oftest over bildene, men også noen ganger under er også passende! Jeg syntes selv 2 innlegg om dagen er veldig fint. Du inspirerer meg utrolig mye med bloggen din 🙂 klem!

    5. Eg synes det er fint med tekst både før og etter bilde! Kanskje to innlegg pr.dag vil vere fint! Du er så flink, og eg les bloggene dine med stor interesse! Lykke til!

    6. Jeg foretrekker bilder før tekst, men hvis det skal være mye tekst er det fint med både over og under. Så for meg kommer det helt ant på innlegget!
      Vil påstå maks 2 innlegg hver dag, jeg elsker å lese innlegg hvor det vises at bloggeren har lagt tid og energi bak innleggene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg