Q&A #2

♦ Har du en favorittkjole? – Akkurat nå har jeg ingen spesiell favoritt, er ganske lei av de jeg har egentlig. Jeg går veldig fort lei av kjolene mine…

♦ Hvilke tv-serier liker du? – Nå for tiden ser jeg på Gilmore Girls, Riverdale, This is Us, Jane the Virgin, Grey’s Anatomy, Arrow, og The Blacklist. Ganske mange, men det går veldig i perioder med hver av seriene, så jeg ser ikke alltid på alt akkurat. Riverdale, This is Us og Jane the Virgin liker jeg spesielt godt. 

♦ Hvordan vil du beskrive stilen din? – Varierende. Jeg har ikke én spesiell stil, men kler meg etter hvordan jeg føler meg den dagen. Noen dager føler jeg for å kle meg litt kulere, mens andre dager vil jeg kanskje kle meg litt søtere. Så alt ettersom!

♦ Hva drømmer du om? – Akkurat nå drømmer jeg veldig om å kjøpe leilighet/hus, og at den jobben jeg ender opp med en gang er en jeg virkelig elsker. 

♦ Hvor ser du deg selv om 10 år? – Om 10 år er jeg godt etablert med drømmejobben, hus og har begynt å starte familie. 

♦ Beste tips til blogging? – Blogg om ting som interesserer deg! Ha et enkelt design, store bilder, og prøv å ikke ha så mange skrivefeil, det kan fort bli travelt å lese. 

♦ Har du noen planer for utdanning? Og hva kunne du evt. tenke deg? – Planen er å studere Økonomi og Administrasjon til høsten. Jeg vil jobbe med innkjøp og da er det rett og slett den utdanninga som passer best. Det er veldig begrenset med motestudier i Norge, og de er veldig dyre, i tillegg til at det ser ut som det er fag jeg hadde da jeg studerte i New York, så da ser jeg ikke poenget. Økonomi er jo et veldig åpent studie også, så hvis jeg plutselig finner ut at jeg vil jobbe med noe annet er ikke det krise heller. 

♦ Planer for sommeren? – Akkurat nå er det veldig usikkert med planene for sommeren, så jeg får bare ta det litt som det kommer. Hvis jeg ender opp med å ikke reise noen plass i sommer går det fint, siden det blir så mye reising og opplevelser nå på starten av året. 

♦ Favoritt fitnessinstagram? – Det må nok være Kayla Itsines. Jeg trente jo programmet hennes en stund, og på Instagrammen hennes legger hun ut mange gode tips, og mange inspirerende bilder. 


Fra bootcampen hennes i New York for 1,5 år siden. 
 

9 kommentarer

Siste innlegg