TV-SERIEN DU MÅ FÅ MED DEG

Jeg skulle egentlig bare nevne denne i ukesoppsummeringen på søndag, men denne serien er rett og slett så bra at den fortjener sitt eget innlegg. 

Serien heter This is Us, og er en relativt ny serie. This is Us handler om et par som er gravid med trillinger, men den ene ungen er dødfødt. Samme dagen som de føder, blir det levert en baby til sykehuset, som ble funnet forlatt på en brannstasjon, og det ender opp med at dette paret adopterer ungen. I serien følger vi disse menneskene på ulike tidspunkt i livet deres. Serien er helt spesiell og er bygget opp på en helt unik måte. 

Da jeg så første episoden og skjønte hva som skjedde ble jeg først veldig usikker på om jeg ville fortsette å se den, men så fant jeg fort ut at dette var en fantastisk serie. Det er nok en av de beste seriene jeg noen gang har sett, da den er laget så ulikt alle andre serier og er ikke en typisk “klisjé”serie. Jeg ser den på Viafree, men de første episodene ligger ikke der lenger, så de streamet jeg her. Og dere? Den er ratet 8.9/10 på IMDB, tror ikke jeg trenger å si mer. Bare lov meg at dere ser den, dere vil ikke angre!

♦ Har du sett denne?
 

14 kommentarer

Siste innlegg