UKEN SOM GIKK – UKE 9

Ukens opptur: Denne er det ingen tvil om, London selvfølgelig! Shopping, god mat og gode venninner, det kunne jo ikke blitt bedre. 

Ukens nedtur: Både onsdag og torsdag gikk jeg med en påbegynnende migrene hele dagen, og det er så irriterende. Heldigvis slo det aldri skikkelig ut, men jeg var veldig redd for at det skulle gjøre det. Var ikke så gira på å måtte droppe shopping og dra tilbake på hotellrommet og legge meg, så jeg er glad for at det ikke skjedde. Jeg skal til legen neste uke heldigvis. 

Ukens sang: Føler ikke jeg har hørt så mye på musikk denne uken, men jeg digger That’s What I Like av Bruno Mars. Han er SÅ kul! Jeg syns det er skikkelig tøft at han har fått tilbake litt sånn funk musikk, det er dritkult. 

Ukens serie: Jeg må bare si The People V. O.J. Simpson denne uka også, for nå har jeg sett den ferdig! En utrolig spennende serie, og sak, og jeg er glad for at jeg visste så lite om den fra før av, for da ble det ekstra spennende. Og dere, dette er sykt flaut egentlig, men jeg trodde han ble dømt skyldig, jeg! Så dere kan jo tro jeg ble overraska da han ikke ble det, haha! Er det mulig? Da ble det plutselig enda mer spennende enn jeg hadde sett for meg. Veldig irriterende at vi ikke vet om han faktisk gjorde det eller ikke da, jeg er veldig splittet akkurat her. Tror jeg må Google litt mer og lese litt teorier og sånt, det er jo så spennende. 

Ukens høydepunkt: SHAKE SHACK! Haha, jeg dør av meg selv, er det mulig å være så obsessed av et spisested? Vel tydeligvis, for gleden var altfor stor da vi kom dit i London på tirsdag, og jeg fikk tatt en bit av burgeren jeg har savnet i snart to år. Lykke på jord! 

Ukens innlegg: Åtte ting som gjør meg glad fikk veldig god respons ♥

Ukens craving: Tror ikke det er noen tvil om hva som blir svaret her, Shake Shack selvfølgelig. 

Ukens treningsøkt: Shopping is my cardio? Hehe, det har ikke blitt noen turer til treningssenteret denne uken, selvom planen var å dra dit på fredag og i helgen nå. Jeg har vært så sliten etter turen, spesielt på fredag, så da ble det ikke noe av det. Men nå skal det sies at jeg definitivt har vært aktiv denne uken da! Vi har gått og gått, og i følge FitBit appen har jeg hatt to treningsøkter denne uken, gåturer med 100% fatburn, haha. Så jeg har jo absolutt ikke ligget på latsiden, men nå er jeg veldig klar for trening igjen i morgen! 

♦ Har dere hatt en fin uke?

13 kommentarer

Siste innlegg