Q&A #1

♦ Drømmejobb? – Det må nok være å jobbe som innkjøper, og planen er jo å bli det. Jeg har jo fått litt kontakter og erfaring gjennom jobben min som butikksjef på Cubus, så det kommer nok godt med på veien. 

♦ Om du hadde kun et ønske, hva ville du ønske deg? – Shit, vanskelig spørsmål. Kanskje at mine nære og kjære fikk leve et friskt liv uten noen sykdommer? Vil virkelig ikke se noen av mine nære ha det vondt.

♦ Favorittmat? – Nachos eller biff, tror jeg det må bli. Nachos er det jeg alltid går for om jeg ikke vet hva jeg vil spise til middag!

♦ Hva liker du best med å blogge? – Det må være å ha et sted å dele tekster og bilder, og å få fine kommentarer. Det var dette jeg savnet mest da jeg ikke blogget. 

♦ Ditt største ønske? – Uff, sånne spørsmål er så vanskelige! Jeg ønsker meg et godt, langt og friskt liv. 

♦ Hvor ser du deg selv om 5 år? – Om fem år er jeg ferdig med studiene mine, og forhåpentligvis fått meg en god jobb og er på vei mot drømmejobben. Jeg vil også ha kjøpt egen leilighet/hus da sammen med kjæresten. 

♦ Hvilket innlegg er du mest stolt over? – Det står mellom to innlegg, enten De dumme tenåra eller Hvorfor jeg ikke drikker alkohol lenger. Det første fordi det har et budskap som er så utrolig viktig for ungdommer, og det andre fordi det fikk en helt insane god respons, og det hadde jeg aldri forventet. Jeg fikk så mange gode kommentarer, og folk tok seg virkelig tid til å skrive endel, og det ble jeg så glad for ♥

♦ Favorittliste på Spotify? – Jeg er virkelig SÅ kjedelig på Spotify, og lager veldig sjeldent egne lister. Jeg syns det er så stress å begynne å legge til og slette sanger osv., så jeg hører heller på andre sine lister, så slipper jeg å oppdatere noe selv, haha. Til vanlig hører jeg mest på Spotify sin Today’s top hits, men jeg elsker Erica Mohn Kvam sin spilleliste Gammel, gull, feelgood fordi den har så mange gamle sanger som jeg hadde glemt litt av, og det er så god stemning!

♦ Hvorfor begynte du å blogge? – Første gang jeg begynte med denne bloggen, i 2009, var det fordi det var så mange andre som gjorde det og da ville jeg prøve det selv. Jeg begynte på igjen nå fordi jeg savnet å ha en plass å dele tanker, bilder og ting som skjer i livet mitt. Jeg er så glad i å skrive, og det er veldig kjekt å ha et sted å dele det. 

♦ Drømme reisemål? – Los Angeles/ California generelt! Jeg nevnte jo dette litt i et tidligere innlegg, men det har jo vært en stor drøm veldig lenge. Ellers hadde det selvfølgelig vært fantastisk å besøke Maldivene, Bahamas eller Bora Bora! Det er så mange fantastiske steder i verden jeg ikke har sett. 

Dette var første del av spørsmålene jeg fikk! Jeg deler det opp sånn at det ikke blir altfor mye i ett innlegg. Om dere har noen flere spørsmål kan det fortsatt stilles her eller i dette innlegget ♥

5 kommentarer

Siste innlegg