VERDENS BESTE JUNKFOOD

Ah, hjemme ♥ Selv om jeg elsker å reise, så er det virkelig ingenting som slår å komme hjem. Vi brukte hele dagen i går på å reise (sånn går det uten direktefly), og da vi landet i 20-tiden dro vi rett på middag med jobben. Jeg var greit sliten da jeg kom hjem etter det, ja. Jeg hadde en underliggende migrene hele dagen, som heldigvis aldri slo skikkelig ut, så jeg sov til jeg våknet av meg selv i dag og har tatt det helt med ro hittil. 

Jeg har fortsatt endel bilder å vise dere fra London, og det første er en anbefaling. Vet ikke hvor mange av dere som leste bloggen min da jeg bodde i New York, men da jeg bodde der borte oppdaget jeg verdens beste junkfood, nemlig Shake Shack. Jeg tuller ikke når jeg sier at det virkelig er helt fantastisk, og det må bare prøves om du er i en by som har det! Dere kan tro gleden da jeg fikk en kommentar på Instagram om at det har kommet til London også. Lunsjen på tirsdag ble derfor på Shake Shack, og jeg var virkelig i himmelen. Det ble nesten tårer i øynene, jeg er DER liksom! 

Nei dere, lov meg at dere prøver dette om dere er i en by som har det. Dette er en annen dimensjon enn Burger King og McDonald’s, man merker at kvaliteten er mye høyere, og at det er fersk salat og grønnsaker i. Kjempegodt! De har også vegetarburgere, man kan få vin og øl, og de har hundemat. Haha, rått konsept! 

♦ Noen av dere som har prøvd dette?

12 kommentarer

Siste innlegg