LUNCHIN’

Av og til er det greit å komme seg litt ut, så jeg bestemte meg for å ta med meg Sara (fotografen min/gode venninne) på kafé i dag! Jeg føler meg veldig heldig som har noen som stiller opp som fotograf og faktisk kan å ta bilder, og får til bilder sånn jeg ser de for meg. Det er altså hun som står for de aller fleste av antrekksbildene her inne. Det er grenser til hva man kan gjøre med stativ og selvutløser, så det tyr jeg heller til på dager som igår, når det stort sett er dårlig vær hele dagen, men det plutselig blir opplett en liten stund. Da går det liksom greit. 

Tenkte ikke over at det er vinterferie da, så det var litt mer folk enn vi hadde sett for oss. Jeg syns det er umulig å følge med på ferier osv. når jeg ikke går skole selv, spesielt vinterferier og høstferier der det ikke er noen helligdager inni bildet. Jaja, koselig på kafé uansett da, med et litt bedre måltid. 

♦ Hva gjør dere i dag?

14 kommentarer

Siste innlegg