SHORTER HAIR

I fjor var året jeg endelig valgte å klippe håret mitt, etter å ha hatt veldig langt hår i noen år. Jeg sparte jo håret mitt i mange år, og var veldig fornøyd da jeg endelig fikk det virkelig langt. Det ble jo tilogmed litt “famous” på nettet med ombréen min, jeg ser det fortsatt på tilfeldige sider av og til. Men så kom det til et punkt der håret mitt virkelig bare var i veien, og det var travelt, og jeg hadde det mer i hestehale enn andre ting. Da så jeg det var på tide å gjøre noe med det, så da var det bare å klippe det. Jeg klippet det ikke så kort som på bildene over, jeg tok det litt og litt, for å se hvordan jeg trivdes med det. Rundt september/oktober klippet jeg det til lengden ovenfor, og det var så DEILIG! Jeg var bittelitt skeptisk innvendig da jeg først hadde gjort det, men jeg skjønte ganske fort at jeg trivdes godt med det. 


Her ser jo dere litt hvor langt det var før, hehe. 

Nå har jeg ikke klippet det siden, så det har jo blitt endel lengre, men det er fortsatt passe lengde, syns jeg. Jeg kommer nok til å klippe det igjen ganske snart siden det er på tide, kanskje til den lengden ovenfor igjen. Jeg elsker å ha en sånn lengde at jeg fortsatt kan gjøre ting med det (går jo SÅ mye fortere å krølle håret nå for eksempel), men så langt som jeg hadde før spørs det om jeg noen gang kommer til å ha igjen, hehe. 

♦ Har dere kort, medium eller langt hår?

16 kommentarer

Siste innlegg