SNAPSHOTS

Før jeg flytta til New York var jeg veldig lei av byen jeg bor i. Jeg var lei av å se de samme stedene hver dag, lei av enkelte folk i byen, og det var bare en veldig liten og kjedelig by. Jeg skulle jo til New York liksom. En by som ikke kan sammenlignes med Ålesund, den er jo gigantisk. Vel, jeg fant jo ut at jeg er en storbyjente. Jeg elsker å ha så mye tilgjengelig, så mange valg og så mye å se. Til tross for det fant jeg jo også ut at jeg ikke ville bo i New York mer, selvom det er en by jeg elsker. Det året borte fra Ålesund fikk meg virkelig til å sette pris på denne byen. Det er jo en veldig fin by, som flere ganger har blitt kåret til Norges fineste, og selvom den godt kunne vært litt større, så er det helt greit å bo her. Det er jo en by som stadig vokser, spesielt med tanke på studier. Og det er jo helt supert for meg som skal studere her til høsten. Nei, jeg setter hvertfall mer pris på byen enn jeg gjorde før. Nå snakka jeg meg helt vekk i dette innlegget egentlig,   jaja. Håper alle har hatt en fin dag ♥

♦ Liker du byen du bor i?

9 kommentarer

Siste innlegg