FOUR FACTS

¤ Jeg er allergisk mot sjokolade. Haha, jepp. I store mengder forsåvidt, da begynner jeg å klø. Det var mye verre da jeg var yngre, hendene mine kunne sprekke opp fordi de ble så tørre. Heldigvis er jeg ikke så glad i sjokolade, da jeg syns det fort blir kvalmende. Det kan jo godt være fordi jeg ikke spiste det så mye da jeg var liten, siden jeg ikke tålte det.

¤ Jeg var fast bestemt på å bli skuespiller da jeg var yngre. Tror det var på slutten av barneskolen? Jeg har jo, som normalt når man er ung, gått gjennom mange yrker jeg har hatt lyst å bli, men skuespiller var virkelig drømmen. Jeg begynte til og med på noe teaterskole greier, og jeg gledet meg så mye! Det endte opp med å være noe av det mest ubehagelige jeg har vært med på, det ble altfor “dramatisk” for min del. Haha uff, det var første og siste gang for å si det sånn. Jeg ville bare spille i filmer eller tv-serier, jeg. 

¤ Jeg er rutinegal når det gjelder enkelte ting. For eksempel, før jeg legger meg MÅ jeg ha et glass vann ved sengen og lipsylen min, så det siste jeg gjør før jeg legger meg er å ta en slurk vann og ta på lipsyl. Jeg føler meg ikke avhengig av lipsyl på den måten at jeg må ha det hele tiden, for jeg kan fint gå hele dagen uten å ha på lipsyl, men jeg må ta det på før jeg legger meg uansett. Jeg tuller ikke, det var én gang i fjor at jeg glemte å gjøre det, og jeg våkna opp med munnsår. Så jeg har selvfølgelig fått for meg at det må gjøres hver kveld, jeg vil jo ikke få munnsår. 

¤ Min største reisedrøm er å dra til L.A. Altså, det har vært drømmen så lenge jeg kan huske nå, og jeg har sett for meg at jeg kommer til å gråte den gangen jeg ankommer det stedet. Jeg vet godt at det ikke er en kjempefin plass nødvendigvis, men jeg bare må oppleve det stedet, og generelt California. 

♦ Fortell meg én ting om deg selv?

5 kommentarer
    1. Jeg visste i grunn ingen av delene om deg, så artig å bli bedre kjent med deg! Jeg har samme drøm som deg, men det er en så utrolig stor drøm – at jeg nesten ikke tørr å si det, hehe! Så er jeg ekstremt allergisk mot nøtter, som jeg kom på (ettersom du skrev det om sjokolade) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg