KEEPING ME ACTIVE

På nyåret kjøpte jeg meg en liten dings som kunne motivere litt ekstra til trening og generelt bevegelse, nemlig en Fitbit Charge 2. Jeg har alltid tenkt at sånne var veldig dyre, men prisen var virkelig ikke ille syns jeg. Nå spørs det vel hvor komplisert og hvor mye den skal tracke, men denne her er mer enn nok for meg iallefall. Denne tracker antall steg, måler puls, søvn, trening og egentlig det meste som har med kroppen din å gjøre, haha. Og den gir meg en liten påminnelse om å bevege meg om jeg ikke har gjort det på en stund, hehe. 


Det skjedde noe rart med refleksjonen på skjermen på bildet her, så det ser ut som skjermen er delt, men det er den altså ikke. 

Det jeg syns er mest interessant er å se hvordan jeg sover om nettene, og det varierer veldig tydeligvis. Da får jeg se hvor lang tid det tar før jeg sovner, hvor mye jeg har vært våken og om jeg har bevegd meg mye. Jeg liker veldig godt alarmen også, den bare vibrerer på hånda når jeg skal våkne, og jeg syns det er så mye mer behagelig å våkne på den måten. 

Jeg kjøpte min på Elkjøp, og dette er bare et genuint tips fra meg fordi jeg er så fornøyd. 

– Har dere noe sånt? Det er jo så mange ulike typer på markedet nå!

8 kommentarer

Siste innlegg