EN LITEN THROWBACK..

… til den tiden mitt drømmeyrke var fotograf! Jeg tok såå mange bilder på denne tiden, det var vel rundt 2010 og 2011, og kreativiteten var virkelig på topp. Jeg gikk gjennom den eksterne harddisken min og tenkte at nå når jeg har begynt å blogge igjen så må jeg jo nesten mimre litt tilbake også! Disse bildene er noen av mine favoritter fra den tiden.


Husker jeg var sååå fornøyd med at jeg fikk med røyken fra kaffen på bildet, haha.

Rart å tenke på at det nærmer seg 7 år siden jeg tok noen av disse bildene! Tiden går så fort, og så mye har forandret seg. Jeg som var så sikker på at jeg måtte bli noe innen fotografi, men ironisk nok ombestemte jeg meg en god stund etter jeg begynte på Medier og Kommunikasjon, haha. Jaja, sånn kan det gå. Det ledet jo til min interessere for mote, så jeg er jo veldig glad for at det ble sånn. 

14 kommentarer

Siste innlegg