hits

MY WORKOUT ROUTINE

  • 29.01.2017 kl. 16:19

Trening har vrt en stor del av livet mitt lenge n, selv om det i fjor ikke gikk helt etter planen ettersom jeg var mye drlig (les 2016-innlegget her om du ikke forstr). De siste mnedene har jeg trent p et splitter nytt treningssenter, som i seg selv har vrt veldig motiverende, og n fler jeg at jeg er inne i en god rutine med trening. Jeg kommer nok til skrive om trening av og til her siden det som sagt er en stor del av livet mitt og er noe som interesserer meg, og da er jo det naturlig at jeg vil skrive om det. 


Jeg har et ml om trene seks dager i uken, men jeg lytter til kroppen min. For eksempel denne uken ble det kun tre kter fordi jeg p starten av uken ikke var i form (forkjlelse). Og det er helt greit, det er snn som skjer. Det viktigste er det komme seg p trening igjen nr kroppen er bedre igjen, fordi jeg vet hvor vanskelig det kan vre komme seg tilbake nr man har hatt et lite opphold.

Processed with VSCO with se3 preset


Dette ret vil jeg bli sterkere. Virkelig mye sterkere. I begynnelsen av januar startet jeg p et 12- ukers knebyprogram kalt "Hatch Squat", og det programmet presser meg til mitt ytterste, og p bare noen f uker merker jeg stor forskjell, s jeg er veldig spent p hvor mye jeg tar p slutten av programmet. Dette programmet har to kter i uken, og sammen med den tar jeg rygghev for styrke korsryggen. Ellers har jeg dager hvor jeg trener bryst/triceps, rygg/biceps, eller rygg/skuldre. Mage tar jeg litt her og der, haha. Kondisjonstrening m ogs til, s jeg trener av og til geriljaintervaller etter brystktene, og av og til lper jeg 4 x 4 intervaller. Denne m jeg f til oftere, men jeg sliter s mye med motivere meg til den, hehe. 


Processed with VSCO with a6 preset


N skal det sies at grunnen til at jeg var forkjla i begynnelsen av uka kan ha vrt fordi jeg begynte litt hardt ut med denne treninga, det lureste er jo jobbe seg oppover med antall kter i uka osv, hehe. Men snt har jeg ikke tid til alts, jeg vil jo trene mye! Neida, men har man ikke trent p veldig lenge s er det iallefall lurt jobbe seg oppover. Det viktigste er jo bevege seg mye, enten man trener p treningssenter, trener noe hjemme, jogger ute, gr p en idrett eller gr turer. Alt hjelper! Trening er noe man skal gjre for sin egen del, og da er det greit finne en type trening som du liker selv. 


Processed with VSCO with se3 preset

N har jeg ogs skaffet meg en device som hjelper meg tracke all aktivitet, men den tror jeg m f sitt eget innlegg, for n ble dette innlegget litt lenger enn planlagt, oops. 
 

- Trener dere noe?
 

8 Kommentarer

Iselin Rene

29.01.2017 kl. 16:43
Nei, men burde vel begynne igjen :)

Malin H

31.01.2017 kl. 00:28
Iselin Rene: Gjr iallefall godt for sjela :)

Hege Kristin

29.01.2017 kl. 16:57
s flink du er :D

trener selv p treningssenter!

Malin H

31.01.2017 kl. 00:27
Hege Kristin: S flink du er ogs da :D

lisarorvik

29.01.2017 kl. 16:57
S utrolig flink du er, viktig lytte til kroppen :) (Jeg har forresten ukens blogg konkurranse, bli gjerne med)

Ingrid

29.01.2017 kl. 18:33
flink. innlegg om dine fav velser plz

Malin H

29.01.2017 kl. 18:50
Ingrid: Notert :))

Camilla Heindorf

30.01.2017 kl. 02:44
Nice:)

Skriv en ny kommentar

Malin H

Hei! Navnet mitt er Malin Hatlestad og jeg er en 23 r gammel jente fra lesund. P bloggen min fr dere lese om mitt liv som handler mye om mote og trening, og ellers hva jeg har p hjertet.

Sk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no