WOOL CAPS AND PINK SNEAKERS


Ullcaps Cubus
Flanellskjorte Cubus (fra i fjor)
Kåpe Bik Bok (MK&A kolleksjonen)
Bukse Bik Bok
Sneakers Adidas, Urban

Først og fremst: tusen takk for all den fine tilbakemeldingen jeg har fått på at jeg har startet å blogge igjen! Det minner meg bare på det kjekkeste med å blogge, nemlig alle de fine ordene man får. Jeg holder fortsatt på å venne meg til tanken på at jeg blogger igjen, det vil si prøve å ikke glemme at jeg har en blogg, hehe. Men det går seg til! 

Antrekket over er en stor favoritt om dagen, og jeg er veldig i høstmodus for tiden siden det egentlig er sånn været er. Høst. Det går i veldig lite farger i klærne jeg går i, og da er disse skoene perfekt. Bare se så mye de gjør med antrekket, jeg er nesten forelska i skoene, haha. Jeg gikk og så på de i flere måneder, og følte de bare ropte på meg fra vinduene på Urban. Så en dag måtte jeg bare si meg solgt og jeg kjøpte de. Men det var liksom helt greit siden jeg hadde tenkt på de så lenge. 

– Hva syns dere om antrekket? 

12 kommentarer

Siste innlegg