DINING BY THE HUDSON

New York tid: 20:49.

På torsdag var jeg ute og spiste middag sammen med Ina og Karoline, og det var kjempekoselig. Ina og jeg har vært der én gang før og tenkte at vi måtte få dratt dit én gang til. Vi spiste på en restaurant i Hoboken som heter Teak, og de har utrolig god mat der! Den ligger altså i New Jersey, og du tar bare Path-toget fra Manhattan til Hoboken, og så ser du restauranten når du kommer opp fra togstasjonen. Den ligger rett ved Hudson elven, så jeg vil anbefale å spise middag der og så gå videre (til venstre når du kommer ut av restauranten) i ett par minutter til du kommer til en park med utsikt over hele Manhattan skylinen, som dere kan se på bildene under. Vi var der rett ved solnedgang, så det var utrolig fint. I tillegg har restauranten halv pris på hele menyen (bare noen få unntak) på mandager og torsdager, så det er iallefall supert for oss studenter. Jeg spiste steamed shrimp dumplings til forrett og chicken lo mein til hovedrett. Nam! Bare et lite tips fra meg om du skal på ferie hit eller bor her borte.






I dag dro jeg først på trening, hvor rygg, skuldre og mage fikk kjørt seg. Jeg har nettopp startet på nytt treningsprogram som kjæresten har laget, og det er mildt sagt tungt. Jeg hadde forsåvidt mye motivasjon i dag fordi jeg hadde splitter nytt treningstøy fra Reebok, i masse farger og mønstre. Jeg fant ut at det var på tide å oppdatere treningsgarderoben litt, og når kjæresten din er Reebok- og crossfit- fanatiker så blir man lett påvirket både når det gjelder trening og treningsutstyr, haha. Men de har jo veldig mye kult da, så jeg er iallefall fornøyd med det jeg kjøpte! Kanskje jeg får vist litt av det her på bloggen en dag også, jeg føler nesten jeg burde det nå når jeg har skrevet et helt avsnitt om det.

Etter trening ble det en liten butikkrunde med Ina, før vi dro opp til Central Park. Jeg har noen bilder derfra som jeg tenker jeg heller viser i neste innlegg. Det ble litt mye av alt i dette innlegget her, haha.

– Hva gjorde dere denne lørdagen?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg