ANOTHER STARSTRUCK MOMENT

New York tid: 22:07.

Hei dere! Har dere det bra? Håper det. Her går jo dagene i en ok fart, jeg har gjort litt gøy i det siste iallefall! Forrige uke var jeg jo som sagt på Six Flags sammen med Ina, og det var såå gøy! Vi leide bil som vi kjørte til og fra, også hadde vi mange gøye timer i fornøyelsesparken. Anbefales absolutt å dra dit om du er på en plass nært Six Flags i USA! Kvelden før dro jeg til et event på Lord & Taylor fordi Lo Bosworth skulle være der. Jeg er jo en stor fan av The Hills og den gjengen, så da benyttet jeg selvfølgelig sjansen til å møte Lo Bosworth. Hun var utrolig søt og hyggelig, og så jordnær! Så nå kan jeg skrive på enda en kjendis på listen over alle jeg har møtt her de siste månedene, haha.


Nå er jeg veldig trøtt, jeg har gjort en del skolearbeid de siste to dagene, og det merker jeg godt på kroppen. Men nå er det jo bare ett par dager til helg, så det blir bra!

– Hadde dere en fin 17. mai forresten? Det er jo en fantastisk dag, og jeg skulle helst ha feiret den i Norge, men sånn ble det ikke i år, og sånn er det jo bare.

3 kommentarer
    1. Forstår du har det veldig bra. Håper 17.mai var fin for deg. Vi hadde ein veldig fin dag her i Ørsta.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg