CHERRY BLOSSOM FESTIVAL

New York tid: 21:20.

Som nevnt i forrige innlegg som var forrige uke (dette er fortsatt altfor dårlig, Malin…), så skulle vi på Cherry Blossom Festival. For det første må jeg bare nevne at det var langt ifra så mange kirsebærtrær som jeg hadde forventet siden det tross alt er dedikert en hel festival til det, og den butterfly releasen som skulle være var også utrolig skuffende. Men, når det er sagt var det likevel en veldig fin dag. Solen stekte på himmelen hele dagen, som for min del førte til røde skuldre, oops, og vi koste oss med hyggelig, helt ok livemusikk, og bare avslapping på gresset. Frem og tilbake gikk vi over en bro fra Queens, så da hadde vi utsikt over Manhattan, fra et litt annet perspektiv enn Brooklyn Bridge. Hele dagen var bare veldig fin!







De siste syv dagene har jeg faktisk tilbragt tre av de på stranden! Med over 20 grader hver dag kan jeg virkelig ikke klage… ♥

4 kommentarer

Siste innlegg