THE CITY BY NIGHT

New York tid: 20:07.

Hei dere! Det er ikke så hyppige innlegg for tiden, men jeg har rett og slett vært veldig opptatt. Som jeg fortalte i forrige innlegg har jeg nå hatt besøk av mamma, og hun dro på lørdag. Jeg har også klart å bli syk, så etter mamma dro på lørdag var det bare å legge seg. Nå er heldigvis forma bedre, men halsen min er ikke bra.. Ellers har jo skolen begynt på igjen, og nå har jeg helt ny timeplan og nye fag! Det kan jeg komme tilbake til i et annet innlegg.

Jeg har endel bilder å vise fra denne uken, siden jeg har vært mye turist med mamma. Vi var blant annet oppe i Rockefeller da det var solnedgang/skumring (det var endel skyer), og det var veldig fint!




Vakre byen!

Bilder av andre ting vi har sett kommer i senere innlegg!

– Hva syns dere?

8 kommentarer
    1. Hei Malin:)
      Kjæresten min skal til New York om en uke. Han tenkte å kjøpe seg den nyeste Samsung telefonen, men er det noen spesielle butikker man får kjøpt den i? Apple har jo en egen butikk til sine produkter, men vi kan ikke finne noe lignende til Samsung, så jeg lurte på om du vet hvor man kan få kjøpt den? 🙂
      Hilsen Lotte

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg