HOME FOR A FEW HOURS

New York tid: 07:12.

Hei dere! Nå er det jammen veldig lenge siden sist, grunnet andre prioriteringer. Jeg har gjort meg ferdig med mitt andre semester med resultater jeg er veldig fornøyd med, og jeg har også vært hjemme i Ålesund i en uke, selvom det føltes mer ut som bare noen timer. Tiden gikk virkelig altfor fort, og jeg har bare hatt det så bra som det er mulig å få det denne uken hjemme. Følelsen av å endelig se igjen familie, venner, og spesielt kjæreste, etter tre måneder kan ikke beskrives. Det var grusomt å si hade igjen og jeg skulle gjerne vært der mye lenger, men sånn ble det bare denne gangen. Neste gang jeg kommer hjem er om tre måneder, og da skal jeg være hjemme lenge. Grunnen til at det bare ble en uke hjemme denne gang er at mamma kommer på besøk i dag, og det gleder jeg meg veldig til! Det hjelper virkelig å få henne hit etter min nesten motvillige tur tilbake hit i går, hehe.

Vel, hva mer har skjedd siden sist? Jeg har fylt 20! 18. mars var dagen, og da var jeg ute og spiste sammen med Ina og Karoline, veldig koselig. Dette er det eneste jeg har bilder av i dette innlegget:



Nå må jeg se å komme meg i dusjen sånn at jeg kanskje våkner litt mer. Jetlagen har som vanlig kicket inn, så det ble ikke altfor mange timer søvn på meg i natt.

– Har dere en fin påske?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg